Metro Media Transilvania, Studii Sociale, Sondaje, Marketing si Publicitate

... realizeaza de peste 20 de ani anchete sociologice, sondaje de opinie sau studii de audienta pentru clienti din Romania si din strainatate. Si continuam sa culegem si sa analizam date carora „le dam viata”, facandu-le accesibile si usor de inteles, dar mai ales utile celor care au nevoie de ele. Strategia de cercetare este personalizata de fiecare data in functie de client si dorintele acestuia, iar standardul de calitate ramane de fiecare data unul ridicat, performanta fiind unul din principiile de baza ale companiei.

Despre noi

  • Experienta noastra
  • Infiintat în 1994 din initiativa unor universitari clujeni, Institutul Metro Media Transilvania a depasit în cei peste 2o ani de activitate stadiul de pionierat în domeniul stiintelor sociale, devenind una din companiile de varf din domeniul cercetarii sociale si al studiilor de marketing. Pe parcursul acestor ani am evoluat împreuna cu beneficiarii nostri adaptandu-ne continuu la o piata dinamica prin:
    - realizarea unor instrumente performante de studiu si analiza a pietei
    - utilizarea celor mai noi resurse in domeniu
    - elaborarea celor mai bune strategii pentru beneficiarii nostri
    - mentinerea în permanenta a unui standard inalt de calitate al serviciilor noastre
    - practicarea unei politici de preturi orientate spre nevoile beneficiarilo

  • Informatii pentru ...
  • In lumea contemporana, succesul este conditionat de informatie. Trebuie sa cunosti, inainte de a decide.
    Realizate la nivel local, regional si national, in randul populatiei, agentilor economici sau al institutiilor, cercetarile realizate de Metro Media Transilvania ofera structurilor manageriale informatii pentru a lua cele mai bune decizii si a aloca in cel mai eficient mod resursele disponibile. Rapoartele de cercetare publicate de Metro Media Transilvania constituie o sursa de informatie importanta nu doar pentru clientii nostri - firme private din tara si strainatate, institutii media, agentii de publicitate, organizatii non-guvernamentale, agentii guvernamentale - dar si pentru cercetatori, jurnalisti, analisti politici si publicul larg.

  • Principii
  • Sa furnizam beneficiarilor nostri informatiile de care acestia au nevoie, la cel mai bun raport calitate-pret.
    Sa oferim un raport optim intre costurile cercetarii si utilitatea informatiilor obtinute.
    Sa optimizam designul de cercetare in raport cu interogatiile studiului, bugetele financiare si de timp de care dispun beneficiarii.
    Beneficiarii nostri participa la faza de proiectare a studiului: metodologia de cercetare, instrumentele, perioadele de derulare si termenele de predare a rapoartelor fiind stabilite de comun acord.
    Produsele noastre fiind de natura informationala, dupa finalizarea cercetarii si încheierea formala a relatiilor contractuale, ne angajam sa furnizam la cererea beneficiarilor, analize si consultanta in interpretarea, utilizarea si comunicarea informatiilor obtinute.
    Sa garantam confidentialitatea deplina a datelor in conditiile impuse de beneficiar.

  • Resursele noastre
  • Peste 200 de operatori de interviu specializati in anchete directe “fata in fata”. Numarul operatorilor si distributia lor in teritoriu ne permit sa realizam anchete pe esantioane mari la orice nivel (localitate, judet, regiune, national) in perioade scurte de timp si cu costuri reduse.
    Peste 20 operatori de calculator.
    peste 20 operatori de interviu specializati in anchete telefonice
    Cercetatori specializati in realizarea de interviuri semi-structurate si moderarea interviurilor de grup
    Baze de date permanent actualizate cu instrumente de cercetare validate in cercetari sociale si de piata realizate in tara si strainatate
    Softuri performante de culegere, stocare, analiza si prezentare a datelor
    Aparatura tehnica si logistica necesara realizarii de interviuri si focus grupuri
    Logistica moderna de transport si comunicare

Servicii in care suntem specializati

  • Studii de piata
  • Studiile de piata ofera companiilor, publice si private, informatii pentru a lua cele mai bune decizii si a aloca in cel mai eficient mod resursele disponibile. Studiul de piata consta in colectarea si prelucrarea informatiilor, cu scopul de a oferi date concrete clientilor despre piete sau sectoare de piata si de a reduce incertitudinea deciziilor viitoare.

  • Studii sociale
  • Prin implementarea metodelor cantitative si calitative de cercetare sociologica, studiile sociale ofera organizatiilor si institutiilor publice si private informatiile necesare activitatii lor. Aceste studii sunt reprezentative la nivelul intregii populatii studiate si ofera posibilitatea de a concentra temele de discutie pe domeniul de interes al clientului.

  • Studii de audienta
  • Studiile de audienta masoara notorietatea si audienta media, evalueaza continuturile transmise si impactul acestora. Acestea ofera pietii de media si publicitate rezultate de audienta masurate dupa standardele acceptate de industrie si ajuta la evaluarea performantelor publicatiilor si imbunatatirea continutului editorial.

  • Marketing politic
  • Studiile de marketing politic ofera actorilor politici informatii esentiale pentru desfasurarea campaniei electorale, stabilirea temelor de campaniei si a candidatilor, evaluarea mesajelor transmise si impactul acestora. De alegerea instrumentelor de marketing adecvate depinde maximizarea numarului de votanti.

  • Evaluare organizationala
  • Studiile de evaluare constituie un instrument util diagnozei organizationale, identificarii disfunctionalitatilor legate de structura si posibile solutii de eficientizare a activitatii. Diagnoza organizationala vizeaza organizatia ca intreg, si se adreseaza tuturor sub-sistemelor sale, fiind un pas din dezvoltarea acesteia.

  • Consultanta
  • Informatiile care rezulta din analiza datelor culese de specialistii nostri sunt „traduse” pe intelesul clientilor, carora le oferim rapoarte intr-un limbaj mai usor de inteles si reprezentate grafic cat mai accesibil. Concluziile studiilor pot fi, la solicitarea beneficiarului, baza unui set de recomandari care sa-i imbunatateasca activitatea.

Clienti

Intrebari frecvente

  • Cat costa o cercetare, un studiu de piata?
  • In domeniul cercetarii sociale si a cercetarii de piata nu exista preturi standardizate pentru realizarea unui studiu. Fiecare cercetare este personalizata in functie de interogatiile beneficiarului, tipurile de probleme la care se cauta raspuns, resursele financiare si de timp disponibile. Costurile depind de tipul de metodologie utilizat - calitativ, cantitativ sau mixt, marimea populatiei investigate si distributia geografica a acesteia, metodele de selectie a respondentilor, durata de realizare a cercetarii, complexitatea instrumentelor si a rapoartelor de cercetare.

  • Cum este posibila generalizarea rezultatelor obtinute pe un eantion, la nivelul populatiei in ansamblu?
  • Alegerea atenta a subiectilor care formeaza esantionul de populatie ce va fi anchetat asigura posibilitatea generalizarii. Esantioanele utilizate de noi sunt in principal de tip stratificat aleator, constructia lor fiind bazata pe criterii relevante pentru populatia studiata. Selectia fiecarei unitati (individ, gospodarie, organizatie, etc.) urmeaza criterii specifice, standardizate, respectarea lor fiind verificata de fiecare data. Respectarea stricta a acestor conditii fac posibila atingerea unui maximum de reprezentativitate precum si corectitudinea generalizarii.

  • Sunt confidentiale datele obtinute in urma unei cercetari?
  • Metro Media Transilvania garanteaza confidentialitatea informatiilor obtinute din cercetare. Fiecare contract contine clauze referitoare la acest aspect. Aceste clauze sunt stabilite de comun acord cu beneficiarii cercetarii.

  • Ce garantii au beneficiarii ca informatiile obtinute din cercetare sunt utile si corecte?
  • Metodele, instrumentele de cercetare, intrebarile formulate se stabilesc in functie de interesele beneficiarilor si impreuna cu acestia. Intotdeauna, beneficiarii nostri valideaza instrumentele cercetarii inainte de începerea activitatii de culegere a datelor. La fiecare ancheta, o echipa de supervizori verifica in teren corectitudinea completarii chestionarelor, iar in toate situatiile in care nu este respectata metodologia, chestionarele se refac iar operatorii sunt sanctionati, inclusiv cu desfacerea contractului de munca.

  • Cat timp dureaza realizarea unui studiu?
  • Pentru cele mai multe din studiile noastre, intervalul dintre semnarea contractului si predarea raportului final este intre 10 zile si o luna. Durata de realizare este dependenta de interogatii, de designul cercetarii, de metodele si instrumentele utilizate pentru culegerea datelor. Compania noastra este constienta de faptul ca valoarea informatiilor furnizate in rapoarte este conditionata de existenta informatiei la un termen dat. Pentru noi, informatiile sunt instrumente esentiale ale procesului decizional si stim ca beneficiarii nostri au nevoie de informatii pentru a lua decizii. De aceea, designul de cercetare este ajustat si în functie de bugetul de timp avut la dispozitie.

Datele companiei

SC Metro Media Transilvania, Studii Sociale, Sondaje, Marketing si Publicitate SRL
Numar Registrul Comertului: J12/3072/1994
Cod fiscal: RO6353788
Capital social: 210 lei
Adresa: Cluj-Napoca, str. Constantin-Brancusi, nr. 174, et. 2, 400462, Romania
Telefon:+40-264-444.777
Fax: +40-264-431.773
E-mail: mmt@mmt.ro